Головне завдання сувенірної продукції для компанії, всупереч різним психологічним і мотиваційним досліджень – це її практичне призначення, корисність в очах співробітника.

Складність полягає в тому, що співробітник повинен захотіти користуватися цим «чимось» з корпоративною символікою, замість аналогічного, раніше купленого під себе за своїм вибором.

Багатьом здається, що якщо замовити чашку з корпоративною символікою – нею буде користуватися кожен. Поспішаємо Вас розчарувати: від того, якого обсягу і форма чашки, з якого матеріалу і наскільки зручна ручка – залежить, полюбить її колега або складе в коробку з іншими несмачними подарунками, отриманими на минулих корпоративах.

Те ж розчарування Вас чекає, якщо Ви надумали подарувати блокнот (він же органайзер або планувальник). По-перше, багато сучасних людей перейшли на електронні носії. А ті, хто ще вірний паперовим планувальникам – воліє його підбирати самостійно. Адже тут теж багато важливих деталей: товщина, зміст (функціонал), обкладинка, використовуваний папір і навіть бренд (як співається в одній пісні, якщо брати – то Moleskine).

За всякі ручки Parker в базовій комплектації з гравіюванням логотипу компанії і «пайки трудоголіка» у вигляді чвертку віскі з індивідуальної Стікерування ми взагалі мовчимо. Це нудно і старо.

А ось подарувати багаторазову пляшку для води – зовсім зашквар.

Спортивні фляги для води UZSPACE – найкраща в світі тара. Зараз пояснимо чому:

на відміну від аналогів з м’якого пластику і з носиком (велопляшки), який пропонують більшість рекламних компаній – UZSPACE не смердить пластиком і силіконом зсередини. Корпус з матеріалу Tritan – найбезпечніший і екологічно чистий кополіестер в світі, безпечний для дітей і дорослих, з необмеженим терміном служби, саме поетом ми даємо довічну гарантію на корпус і пів року на кришку, гарантуємо обмін в разі поломки або тріщини;

Головне завдання сувенірів з логотипом компанії, всупереч різним психологічним і мотиваційним дослідженням, – це їх практичне призначення, корисність в очах співробітника.

Складність полягає в тому, що співробітник повинен захотіти користуватися корпоративним сувеніром замість аналогічного товару, раніше купленого для себе.

корпус не б’ється. В Youtube є безліч роликів з краш-тестами цих пляшок, ось наприклад один з них;

-в середньому, кожна людина повинна випивати 2-3 літри води на добу без урахування інших напоїв і незалежно від способу життя. За статистикою, 79% людей, які почали використовувати персональну багаторазову тару для напоїв, користуються нею протягом життя регулярно. І 96% почали пити в 2 рази більше води, ніж раніше.

Тому, подарувавши один раз пляшку для води в якості новорічних подарунків співробітникам, ви показуєте турботу про кожного з них.

-а ось ще трохи статистики: кожен співробітник офісу витрачає 24 хвилини в день на похід до кулера на кухню або в лобі. Це 105 годин на рік або цілих 2 робочих тижні витраченого марно часу. Економлячи робочий час на подібні прогулянки зі стаканчиком, керівництво економить і гроші компанії.

Не будемо забувати про благородну місію: наша планета тоне в мільйонах тонн пластику, що генерується щодня людством. Відмовившись від води в одноразових пластикових пляшках, кожен з нас створює на 10 кілограм менше пластикового сміття в рік.

Переконавшись в тому, що пляшка UZSPACE – кращий варіант корпоративного подарунка для співробітників, потрібно розповісти про те, як буде відбуватися замовлення і співпраця:

  1. Вибір пляшок по каталогу (доступні до кастомізації серії frosted і u-type) – 30 хвилин.
  2. Узгодження технічного завдання з нанесення інформації на пляшці: потрібно исходник даних друку в кривих і бажані габарити розміщення (це готує ваш або наш дизайнер). Мінімальна площа – 30 * 6 мм на будь-який бічній частині корпусу без обмежень по максимальній величині, але не більше площі самої колби. Якщо в цьому є складнощі, наш дизайнер допоможе – 2 години;
  3. Узгодження ціни партії замовлення, підписання договору і оплата авансу в розмірі 50% від вартості товару – 1 день;
  4. Друк логотипу на пляшках відправка результату, оплата другої частини – 1-4 тижні;
  5. Відправка будь-яким зручним для Вас перевізником – 1 день.

Таким чином, щоб встигнути вручити корпоративні подарунки співробітникам на ювілей фірми, наприклад, слід почати виробництво за 4 тижні до події.

Нижче Ви знайдете відповіді на найважливіші питання:

Як довго тримається нанесений на пляшку лого?

При нанесенні на пляшку логотипу компанії використовується американське УФ обладнання та сухі чорнило, тому зображення протримається на виробі досить довго. Однак щоб уникнути непрезентабельний вид продукції, не рекомендуємо дряпати малюнок ножем або нігтями.

Чи можна використовувати кілька кольорів в логотипі?

Так. Багато наших клієнтів практикують багатобарвне оформлення.

Яке мінімальне замовлення пляшок з індивідуальним логотипом?

Мінімальна кількість 10 штук. Однак якщо ви хочете пляшку виключно з логотипом компанії без назви торгової марки «uzspace», мінімальне замовлення складе 300 штук однієї моделі / кольору. У цьому випадку термін виконання – 60-90 днів. Якщо ми вас переконали в тому, що пляшка UZSPACE – найоригінальніший подарунок співробітнику на пам’ять, залиште замовлення у формі нижче або просто наберіть нас по телефону: 0635111070.

Також ми успішно співпрацюємо з маркетинговими агентствами та компаніями, що виробляють корпоративну символіку. Велкам до співпраці!