Останні роки поняття ко-брендингу та колаборації в одежної фешн темі набула широкого поширення. Найяскравішим прикладом є компанія Supreme, яка будучи суто урбан брендом, створює капсульні колекції одягу з найвідомішими брендами Nike, The North Face, Levi’s, Channel, YSV і багатьма іншими. Такі колаборації дозволяють брендам заходити на нові для себе ринки і стає більш близькими до певних аудиторій.

Просте нанесення назва торгової марки на флязі – це обмін цільовими аудиторіями, що в кінцевому підсумку вигідно для всіх: дорогі бренди стають більш доступнимібез шкоди для своєї основної аудиторії, бренди середнього та низького цінового діапазону отримують можливість підвищити свою цінність в очах більш платоспроможних споживачів.

Тема кругової економіки і розумного споживання товарів зараз не просто в тренді, це стало актуально повсюдно. У розвинених країнах соромно використовувати одноразові поліетиленові пакети і одноразові пластикові пляшки без розумної необхідності, виробники продуктів харчування активно переходять на біорозкладні упаковки, а фабрики одягу і електроніки вкладають сотні мільйонів доларів у вторинне перевиробництво і безвідходність. Цей тренд повільно, але активно рухається до країн східної Європи. Ці поліпшення не оминуть і Україну.

А значить використання еко-трендів у Вашому бізнесі буде дуже корисно в маркетингу.

Наша компанія продає пляшки для води з екологічно чистого кополіестера Tritan – самого безпечного матеріалу 21 століття. У нас є всі інструменти для нанесення Вашого логотипу поруч з брендом UZSPACE, утворюючи таким чином «зелені» колаборації. А мінімальні партії в 10-20 одиниць дозволяють випробувати себе в новій ніші без істотних витрат часу і грошей на закупівлю.

Унікальні переваги в роботі з пляшками UZSPACE і дистриб’ютором ЮЗЕТ Спортс:

– UZSPACE – це не просто багаторазові пластикові фляги, а екологічно чистий, не токсичний продукт;

– ми беремо на себе повний цикл підготовки можливої колаборації: від підбору кольорів і обсягів під потрібну аудиторію, до дизайну і розміщення запитуваної вами інформації;

– працюємо тільки з кращими підрядниками УФ друку на круглих поверхнях, що володіють дорогим професійним обладнанням;

– навчаємо sales персонал техніці продажів товарів, надаємо консультації по мерчендайзингу і зонування товарної групи, в якій розбираємося краще за всіх.

Нижче Ви знайдете відповіді на найважливіші питання:

Як довго тримається нанесений на пляшку лого?

В середньому логотип компанії на пляшці довговічний, так як ми використовуємо американське УФ обладнання та сухі чорнило. Однак не рекомендуємо дряпати нанесення ножем і нігтями, очікуване підтвердиться.

Чи можна використовувати кілька кольорів в логотипі?

Так. Багато наших клієнт практикують багатобарвне оформлення.

Яке мінімальне замовлення пляшок з індивідуальним логотипом?

Мінімальна кількість 10 шт. Однак якщо ви хочете пляшку виключно з логотипом компанії без назви торгової марки «uzspace», в такому випадку мінімальне замовлення складе 300 шт однієї моделі / кольору і терміни 60-90 днів.

Якщо ми вас переконали в тому, що пляшка UZSPACE – надійний партнер в сучасному маркетингу – залиште заявку в формі нижче або просто наберіть нас по телефону: 0635111070.

Також ми успішно співпрацюємо з маркетинговими агентствами та компаніями, що виробляють корпоративну символіку і “Мерч”. Велкам до співпраці!